среда, 10 февраля 2016 г.

yeddinci gün

                                                     Ⅶ gün    


  Hazırlanan müəllim təqdimatlarını cütlərlə müzakirə etdik.Bu müzakirə bizim layihəyə təkrar nəzərdən keçirməyimizə yardımçı oldu.Müzakirədə bir -birimizin layihələrində olan çatışmamazlıqları düzəltdik.   Sonra Mövzunun öyrənilməsi planında Müəllim-şagird fəaliyyətinin yazılması ilə məşğul olduq.Planda layihənin həyata keçirilməsi zamanı həm müəllimin, həm də şagirdlərin nə edəcəklərini addım-addım yazdım.Planı elə yazmalıyam ki, ona baxan hər kəs layihə haqqında ətraflı məlumata malik olsun.  
     Layihənin həyata keçirilməsinə başlamazdan əvvəl onu həyata keçirəcək sagirdlərin ilkin bilik və bacarıqlarını müəyyən etmək üçün dioqnostik qiymətləndirmə keçirirəm.Bundan sonra öz təqdimatımı sagirdlərə təqdim edirəm ki, hansı layihəni işləyəcəklərini bilsinlər. Layihə müddətində şagirdlər çoxlu yeni biliklər əldə edəcəklər. Tədqiqat apararkən axtarış saytlarından istifadə etməyi, şəkil, mətn, video materialları yadda saxlamağı, ən əsası isə Veb2 alətlərində işləməyi öyrənəcəklər.  
  Təqdimat vasitəsi ilə mövzu ilə əlaqəli şagirdlərin ilkin bilik səviyyəsi aydın olur,onlara axtarış sualları təqdim olunur,istiqamətləndirilir,qruplarla iş təşkil olunur .Hər bir qrupa müəyyən tapşırıqlar verilir ki,bu da onların fəaliyyətinə böyük yardımçıdır.Müəllimin təqdimatı şagirdlərin bir çox üzdə olmayan bacarıqlarını,məntiqi təfəkkürünü ortaya qoyulmasında rol oynayır.





Комментариев нет:

Отправить комментарий