четверг, 4 февраля 2016 г.

İkinci gün


                     II gün

XXI əsr bacarıqları ilə tanış olduq.Burada əsas məqsəd təhliletmə,sintezetmə,

tətbiqetmə,analizetmə kimi bacarıqları formalaşdırmaqdır.Blum taksonomiyası ilə tanış idik.Bu gün isə bir daha şagirdlərin dərketmə səviyyəsini göstərən piramida şəkildə şərh olundu. Bilik,qavrama,tətbiqetmə yaddaşa əsaslanır,təfəkkür inkişaf etmir,digərləri isə təffəkürə əsaslanır.


                                                                                               
                                                                



Layihə metodu haqqında ilkin biliklərə yiyələndik.Layihənin hazırlanması,problemin qoyulması,problemə uyğun metodlar müəllim tərəfindən seçilir və burada tədqiqat şagirdlər tərəfindən yerinə yetirilir.Bütün hallarda İKT-dən geniş istifadə etməyi öyrənirlər.Sonda layihə üçün mövzu seçmək tapşırıldı.
              

Комментариев нет:

Отправить комментарий